פיתוח עיסקי בחברות וארגונים
פיתוח עיסקי הוא מושג מתחום הניהול אשר עוסק בתהליכים ומשימות לשם קידום מטרות ארגוניות ומשלב התנהגויות ניהוליות, תעשייתיות, כלכליות, שיווקיות וארגוניות. המטרות של פיתוח עיסקי יכולות להיות כלליות כגון: הגדלת הכנסות החברה או רחבות כגון: פיתוח עסק לרשת ארצית או ספציפיות ומוגדרות כגון: השקת מוצר חדש או פניה למגזר לקוחות חדש. פיתוח עסקי נעשה באמצעות העסק או החברה עצמה, באמצעות יועצים חיצוניים או שילוב של ה-2. אחת המטרות החשובות של פיתוח עיסקי בחברות וארגונים הוא בנייה ולקיחת חלק פעיל בצמיחה של החברה, ובניית העתיד שלה לשנים ההבאות. המטרה העיקרית עליה נשנים פה הוא להגדיר מטרות ברורות של בניית העסק, פיתוחו ומינופו, כולל קידום העובדים והגדרת מטרות לעובדים בעסק ולתת להם את כלל הכלים הדרושים על מנת שיוכלו לעבוד עפי' אותם אמות מידה שנקבעו להם מראש עם יעדים ברורים. המטרה ברורה, עסק מנצח ומוביל נשען על מטרות שהוגדרו מראש עם טבלאות, נתונים וכל מה שהעסק זקוק לו על מנת לקבל את כל מה שהוא זקוק לו.
פיתוח עיסקי בחו"ל
חברות רבות מנסות למכור את המוצרים שלהן בחול ולעשות עסקים בארה"ב ובכלל העולם. לעיתים הדרכים האלו עולות המון כסף וכרוכות בתהליך ארוך, שלפעמים מהווה מכשול שלמעשה מראה כי זוהי דרך שגויה. רבים הם האנשים שפוסחים על שלב חשוב מאוד בשיווק לחול והוא פיתוח עסק בינלאומי, המהווה נדבך חשוב מאוד בשיווק לחול וכל הקשור במסחר בינלאומי. אחת הדרכים הכי נפוצות בעולם למכור בחול היא דרך שותפויות עיסקיות בינלאומיות וסחר בינלאומי. אחת הפתרונות של פיתוח עיסקי בחו"ל הוא להציע דרך אחרת לשווק מוצרים בחול בצורה של שותפות, בדרך כלל עם מוביל שוק בארץ היעד או מותג בינלאומי.
פיתוח עסקי בחו"ל עוסק בתחומים הבאים:
1. יצירת שוק חדש ו/או נישה חדשה של מכירות מוצרים בחול.
2. שיתוף פעולה עם גורם מקומי בחול בתחומים של ייצור, פיתוח, שיווק.
3. בניית מיזמים משותפים בתחומים רבים כגון טכנולוגיה וחקלאות – כאשר לכל צד יש יתרון מובהק בתחומי הייצור, פיתוח, ידע, שיווק והפצה.
פיתוח עיסקי ובפרט פיתוח עיסקי בחו"ל נשענים על אותה המשוואה של לקדם, למנף, להביא את העסק למקום יותר טוב, ולייעל את כל מה שמסביבו. תוכלו להתרשם מהתוכניות שלנו באתר ולהתייעץ עם יועץ שלנו שיוכל להראות לכם את התוכנית שלנו במתן פתרונות עיסקיים לחברות וארגונים.




